środa, 31 grudnia 2014

Ciasto na coli


W ostatni dzień starego 2014 roku zapraszam na ciasto z colą. Sama byłam zdziwiona, ale jest przepyszne.
Przepis dostałam od Znajomej.
Ja je upiekłam z połowy porcji i przełożyłam dżemem porzeczkowym wymieszanym z wiśniowa galaretką.


4 szkl mąki 2 szkl cukru 1 szkl coli 1 szkl oleju 1 łyżka kakao 4 jajka 2 paczki cukru waniliowego 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
Wymieszać cukier, cukier waniliowy, colę, olej i jajka – zmiksować Dodać mąkę, kakao i proszek do pieczenia – zmiksować na jednolitą masę.


Piec 45-50 min. W 175 stopniach


Podzielić na dwie części, skropić ponczem lub sokiem z czarnej porzeczki. Posmarować dżemem (może być wymieszany z galaretką) lub powidłami.


Można dodać cynamon – wtedy smakuje bardziej piernikowo, albo przełożyć bitą śmietaną wtedy jest jak WZ-ka.




Miłego przygotowywania i Smacznego! Dziękuję za odwiedziny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny